Jalmari, mies 61 vuotta

Minulle pamahti viitisen vuotta sitten kolmoishermosärky eli trigeminusneuralgia. Kohtaukset ilmenevät kasvoilla. Niitä tuli päivittäin ja ne olivat niin tuskallisia että alkoi ajatus kaulakiikusta voimistua mielessä. Lääke kuitenkin löytyi karpamatsepiinin (epilepsialääke) muodossa. Välillä riittää pienempi annos kun taas välillä on annos nostettava yli “sallitun”. Ja sisäkalut naukuvat.

Onneksi kannabistietoa löytyy. Aloin tutkia artikkeleita ihmelääkkeestä joka auttaa lähes vaivaan kuin vaivaan. Aiemmin kuvittelin että kannabista pössyteltiin vain omaksi iloksi.

Lue lisää